Pengedar Shaklee Sungai Panjang Selangor

Leave a Comment
Assalamualaikum

Saya Mohd Yazid berasal sungai besar selangor dan seorang sid shaklee.
 Mempunyai seorang cahaya mata  yang bernama Naila Arissa.
Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee boleh hubungi saya di no 0172502269.
Saya juga membuat penghantaran disekitar kawasan anda disungai besar,sungai panjang dan sekitar kawasan yang sewaktu dengannya.



Saya juga memiliki kepakaran dalam bidang penyejukan seperti peti ais dan penyaman udara.
Jika memiliki masalah untuk menyimpan vitamin kerana peti ais kerap rosak..boleh berhubung
untuk membaiki masalah anda.



Isteri saya NurHanis Adnan juga memiliki kepakaran menjahit pakaian..
Jika memerlukan tenaga untuk menjahit baju atau manik bolehlah berhubung dengannya.


Sekian pengenalan dari saya.. Terima Kasih.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment